We gingen voor een camper, kwamen terug met een EI

  • Hallo beste T@B-bers,

    In de zomer van 2018 stonden we op een prachtige camping in Luxemburg.

    Met het bezoeken van vele kastelen en ruïne's en het prachtige weer hadden we echt een top vakantie.

    Onze oppompbare tent beviel super goed maar de grond liep af en was oneffen. We zijn beiden rugpatient dus dat was een stuk minder.

    Op de een na laatste dag kwam er een camper naast ons staan en we hadden allebei zoiets van "dat is het, de ultieme oplossing".

    Op de terugweg hadden we een budget in het hoofd en Marktplaats werd direct gestart.

    We zagen een betaalbare camper en hebben gebeld of we konden komen kijken.

    Het hele verhaal zal ik jullie besparen maar voor ons werd t hem niet zeg maar.

    De verkoopadviseur stelde vragen en we werden ons steeds meer bewust om niet tot aanschaf over te gaan. Ook de verkoper raadde het ons af (ze bestaan nog, eerlijke verkopers).

    De oplossing zou een caravan worden. Mijn vrouw zag dat niet zitten, zo'n groot ding.

    "Of zo'n EI", zei ik en ze gaf aan dat daar niets in zit.

    De verkoper gaf het advies om eens te gaan kijken, er stond er 1 buiten.

    Aangekomen bij het showmodel trok ik de deur open, vrouw naar binnen. Ze ging zitten, keek om zich heen en zei: "Dit is 'm!!

    Vanaf dat moment zijn we verkocht aan onze kleine -grote- aanwinst. Wel heb ik de kussens en banken eruit gehaald. Hiervoor in de plaats liggen er 2 echte matrassen in.

    Het is echt een bed op wielen, precies wat we wilden.

    Inmiddels hebben we iets geboekt in Nederland. Dit, vanwege de crisis en de Wereld maatregelen.

    Ons EI is deels retro ingericht en we gaan er weer van genieten.

    We hopen dat jullie allemaal, ondanks de maatregelen, gaan genieten van jullie T@B's en met en van elkaar.

    Mooie tijd gewenst, blijf gezond!

    Glenda en Arnold

    : caravan:: tabreise:

  • Dieses Thema enthält 2 weitere Beiträge, die nur für registrierte Benutzer sichtbar sind, bitte registrieren Sie sich oder melden Sie sich an um diese lesen zu können.