• Beste T@Bbers,

    Vorig jaar hebben we een nieuwe T@B 320 gekocht.

    Superleuk!

    De bank en de bijbehorende kussens lagen niet prettig (ongelijk, hard) en heb ik besloten om de kussens en het klapgedeelte van de rugleuning eruit te halen. Hiervoor in de plaats, om de caravan zoveel mogelijk in tact te houden, zeker voor evt verkoop in de toekomst, heb ik een frame gemaakt zoals het originele deel was.

    Na plaatsing van het frame met topplaat bleek dat alle delen keurig op elkaar aansluiten.

    Nu hebben we 2 matrassen (1 van 80 en 1 van 90 breed) gekocht bij een grote zaak. Hier mochten we de matrassen eerst 100 dagen testen. Dit hebben we gedaan, twee keer zelfs!

    Nu hebben we in onze T@B dus een compleet bed met super matrassen. Okay, de matrassen zijn weliswaar iets hoger dan de kussens maar we zijn beiden Rug patiënten dus een lekker en goed bed is noodzakelijk.

    Wij zijn erg blij, met ons EI.

    Wel 1 ding om over na te denken, de schoon watertank. Ik overweeg deze eruit te halen en een kleinere (gemakkelijker te plaatsen en weg te halen) erin te zetten. Of, nog mooier: ergens een vuldop aan de buitenzijde monteren om van buitenaf te kunnen vullen.

    Heeft iemand een suggestie?

    Groetjes van Wij en ons EI: Tabreise:

  • Dieses Thema enthält 4 weitere Beiträge, die nur für registrierte Benutzer sichtbar sind, bitte registrieren Sie sich oder melden Sie sich an um diese lesen zu können.